Dag 2 van Phoenix naar sedona - Reisverslag uit Superior, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 2 van Phoenix naar sedona - Reisverslag uit Superior, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 2 van Phoenix naar sedona

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, Superior

We lagen gisteren om 9 uur in bed. Om 3 uur snachts klaar wakker. Toch nog maar even verder proberen te slapen maar om 6 uur waren we er echt klaar mee. We hadden alle twee gierende honger dus op naar denny,s voor het ontbijt. Daarna terug naar het hotel koffer pakken en hop naar de wallmart voor een koelbox water en andere dingetjes. De wallmart daar loop je niet even vlug doorheen dus waren we al gauw even zoet. Daarna naar de outlet. Dat zou maar 20 minuten van de wallmart afleggen. Maar ja onze stom stom had nog nooit van die weg gehoord,dus werd even een zoek plaatje. Maar wij zijn twee meiden met een missie dus na een paar rondjes te hebben gereden hadden we had gevonden! Dus shoppen maar!! Tenminste dat dachten we! De outlet is dus niet meer zo goedkoop als drie jaar geleden dus de buit..jawel 1 t-shirt. Maar goed toch wel weer even leuk om er geweest te zijn. Om half 3 waren we wel klaar en het was bloed heet inmiddels. Dus wilde we naar het hotel om lekker te zwemmen. Het zou maar twee uurtjes rijden zijn! Nou dat werden er iets meer! We hadden de kortste route gedaan want we wilde niet over de snelweg want daar was het erg druk. Dus gingen we over een bergpas. Ja ja ik reed, soms moet je gewoon je angsten de baas zijn. We gingen lekker maar na een uur rijden zagen we voor ons iedereen remmen en uiteindelijk stond iedereen stil. 1 file in amerika en wij stonden erin!!! Maar dan ook echt helemaal stil! Er bleek een duinbrand of zoiets te wezen. Na twee uur begon het weer een beetje te rijden. Het was inmiddels over zessen en we kregen honger even eraf om te eten en toen weer verder. Om kwart voor negen eindelijk in het hotel. Nu liggen we heerlijk op ons bedje met een borrel. Zal niet lang meer duren voor onze oogjes dicht vallen. Hier in sedona blijven we 2 dagen, heerlijk even rustig aan en genieten van de red rocks.
See ya all laters folks!!

• 02 Juni 2017 - 06:58

Henk Van Den Bos:

Cool dat je een blog bij houdt (zegt Merijn) nadat ik hem heb voor gelezen. Was het dagje weer wel zo te lezen. Xxx van ons uit Nunspeet

• 02 Juni 2017 - 08:42

Pa En Ma:

Een t shirt zal vast wel wat meer worden.
    Xxxx