Dag 5 Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 5 Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 5 Page

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

05 Juni 2017 | Verenigde Staten, Page

Vandaag heerlijk wakker geworden, eindelijk eens goed geslapen, lekker ontbeten bij de Mexicaan en toen op naar Page. Mooie tocht gemaakt. Wat moeite om de juiste route te vinden maar met Google maps is het toch gelukt. Niet een paar uurtjes want de tocht was wel wat langer, klopte dus niet helemaal wat er in ons boekwerk stond. Mooie bergpas gereden, en de horse bend shoe was prachtig, wel een hele klim in de warmte...na 10 min aangekomen in hotel, heerlijk even gezwommen en savonds nog even gegeten en de wallmart bezocht. Nu relaxen op hotelkamer en zo maar eens slapen, morgen weer een mooie dag voor de boeg.
Morgen om 11.00 de Antelope Canyon tour hier in Page,schijnt prachtig te zijn, we gaan het meemaken, daarna door naar de bryce canyon waar we twee nachtjes blijven, fotos uploaden gaat moeizaam, hier in indianenland dus die volgen later.

  • 05 Juni 2017 - 09:29

    Pa En Ma:

    Heerlijk dat jullie zo genieten meiden veel fun verder xxxx

  • 05 Juni 2017 - 10:51

    Siepie Roersma:

    Mooie omgeving met the Horse Shoe Bend en Bryce Canyon, veel plezier!

  • 05 Juni 2017 - 17:53

    Frenky :

    Hoi baasjes, hier even een berichtje van mij...Frenky boy....
    Die lange kale geeft nu de plantjes water dus kan ik even een berichtje sturen.
    Nou baasjes hier gaat het goed en is het heerlijk weer.... Morgen wordt het wat onstuimig maar daarna weer relaxed.
    Die mooie blonde van hiernaast heeft mij goed verzorgd, al mijn haren en blaadjes van buiten opgeruimd. De meeste van dat spul is nu wel gevallen.
    Nu heeft die kale mij eten gegeven en heeft hij me geaaid en met mij gespeeld... Maar nu ga ik weer even rusten. Met mooi weer kan ik naar buiten en samen met de kale ff een bakkie doen...ik denk dat hij dat wel gezellig vind.
    Wel nu baasjes jullie nog vollop genieten en doe alle katten vriendjes daar de groetjes.... Veel miauwtjes en kopjes van Frenky boy.. Lekker genieten. Ik kan niet wachten om met z'n vieren (met Tommy) de foto's te bekijken.

    Gr Frenky

    Ps ook de groetjes van Peppie en Kokkie (de vissen)


  • 06 Juni 2017 - 02:51

    Klazien En Monique :

    Wat heerlijk dat je zo goed wordt verzorgd Frenk. Dat is voor ons echt een zorg minder.
    We hebben het heerlijk hier maar missen je wel een beetje hoor. Maar zo te horen vermaak je je prima zo samen met onze toppers van buren. Wij gaan weer verder genieten. Knuffels terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Klazien en Monique

Van Phoenix naar San Francisco..

Actief sinds 04 Mei 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8443

Voorgaande reizen:

31 Mei 2017 - 21 Juni 2017

Van Phoenix naar San Francisco

Landen bezocht: