Dag 19 san fransico - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 19 san fransico - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 19 san fransico

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

19 Juni 2017 | Verenigde Staten, Frederick

Vanmorgen vroeg op nog niet helemaal wakker maar we moesten naar pier 33 voor de alcatraz tour. Gegeten in een vaag tentje tegenover het hotel. We hebben wel eens beter gegeten maar goed we hadden wat in ons buik. Daarna een ubertje genomen naar pier 33. We kregen de eerste rit gratis dus dat was helemaal top! Aangekomen bij de.pier zag het zwart van de mensen. Om 10 uur gingen we boarden. Binnen een kwartier waren we op het eiland. Audiotour opgehaald en lopen maar. We vonden het een leuke tour maar veel van alcatraz is vervallen en als je het ons vraagt worden dingen nou niet echt heel mooi gerestaureerd. Na 3 uurtjes op het eiland te waren geweest vonden we het mooi geweest en gingen we terug met de boot. Inmiddels hadden we honger gekregen en hebben we wat gegeten op pier 39. Nog even wat rond gelopen en gekeken. Inmiddels waren we zo moe dat we weer een ubertje terug genomen hebben naar hotel. Echt een prachtig systeem dat uber. De koffers op orde gemaakt en alvast ingecheckt want morgen vliegen we alweer naar huis. We hebben een fantastische reis gehad heel veel mooie dingen gezien maar ook minder mooie dingen. Zoals hier in San Francisco het is werkelijk niet normaal zoveel dakloze als hier zijn. We gaan naar huis met hele veel mooie herinneringen. Een reis om nooit te vergeten!

• 19 Juni 2017 - 08:28

En het is hier super mooi weer..xxxxxxx

• 19 Juni 2017 - 11:38

Siepie:

Dat er veel daklozen zijn hebben wij ook gezien in San Francisco. Bij Pier 39 hadden we een 'klein' bakje popcorn besteld. Klein is daar nog groot, dus we konden het niet op. Onderweg stond er een dakloze bij de pier en heb ik hem de popcorn gegeven. Hij bedankte met de woorden 'God bless you'. Was zijn dag weer goed, zullen we maar zeggen... En goede reis terug naar het warme Holland!