Dag 10 zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 10 zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 10 zion

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

10 Juni 2017 | Verenigde Staten, Zion

Vanmorgen werden we om 8 uur wakker. Snel douchen en in de kleren op naar het ontbijt. Heerlijk gegeten en met een volle buik zion in. Het was alweer flink heet. We besloten om de grotto trail en de emeralds Pool te.lopen. het werd een flinke wandeling met hier en daar wat klauter werk. Maar het was het weer meer dan waard. Maar zoals ik.al.zei het was alweer flink warm.zon 40 Gr. Er zijn natuurlijk nog veel meer trails maar wij vonden het mooi geweest. Shuttlebus terug nog even wat in de winkeltjes gekeken en toen lekker naar het zwembad. Savonds weer uiteten. Ik heb de lekkerste hamburger ooit gegeten. Ik weet niet wat er allemaal op zat maar het was heerlijk. Nu weer terug bij het hotel. We gaan er morgen vroeg uit. Eerst ontbijten en nog even naar de walmart in hurrican want onze 35 flesjes water zijn op! en dan op naar vegas. Is maar 2.5 uur rijden maar de klok gaat daar weer een uur vooruit. Dus komen we ook een uur later aan. We.mogen pas om 3 uur inchecken in het hotel. Dus we gaan eerst nog even naar de outlet mall in vegas. Nu lekker slapen het was weer een fantastische dag! Klaas heeft een paar foto's op Facebook gezet. Want zoals ik gisteren al.zei foto's oploaden gaat een beetje moeilijk.

• 10 Juni 2017 - 09:21

Pa En Ma:

Van de natuur naar een gokstad effe heel wat anders,
    Maar dat maakt de reis zo bijzonder .
    Veel plezier verder xxxx

• 10 Juni 2017 - 10:47

Siepie:

Alvast veel plezier in Las Vegas!