Dag 1 phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 1 phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 1 phoenix

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, Phoenix

Vanmorgen werden we om half 7 opgehaald door Pa en Ma. Onze trip kon beginnen. We waren lekker op tijd op Schiphol. Het hele circus van beveiliging en nog meer beveiliging kon beginnen. Na zon anderhalf uur waren we eindelijk binnen. Kopje koffie erin en wachten op boarden. Om half 11 kon de 9 uur durende vlucht beginnen. De verzorging aan boord was prima en we werden van alle gemakken voorzien. Een kwartier eerder dan gepland landen we in minnapolis. Weer beveiliging. Dit keer was er een probleem met klazien haar vinger afdrukken. We moesten in een apart hokje met een onaardige meneer. We hadden nog 3 kwartier tot onze volgende vlucht naar Phoenix. Ik vertelde deze meneer dit en hij zei i really don t care about your connecting flight. Oh oké..als we die vlucht missen hadden we echt een probleem. Maar meneer leek geen haast te hebben. Ik vroeg hem wat nou precies het probleem was. Hij vroeg aan mij wat voor werk ik deed. Ik vertelde hem wat ik deed. En vreemd genoeg leek dat het toverwoord. Want die onaardige meneer werd plotseling een aardige meneer en ging haast maken. Klazien de vingerafdrukken waren nog steeds niet goed maar ineens was dit geen probleem meer?!? Oké we waren dus op tijd om te boarden naar Phoenix. Helemaal geïnstalleerd zaten we in het vliegtuig te wachten. Maar het vliegtuig bewoog niet. Oké vliegtuig is stuk zei de piloot, allemaal er weer uit en anderhalf uur wachten op een ander vliegtuig. Na 2.5 uur vliege landen we eindelijk in Phoenix. Hier ging het lekker snel omdat we hier niet meer door de beveiliging hoefde. Met de bus naar de autoverhuur hertz. De dame wilde ons een upgrade geven. Een suv dat was veel beter voor de grand canyon. Nou dat wilde we wel. Totdat de rekening zagen 1800 dollar. En bedankt doen we niet! Uiteindelijk kregen we de zelfde auto als de vorige keer een chervolet Cruz alleen dan een rode uitvoering. Helemaal goed..20 minuten rijden naar het hotel en nu liggen we helemaal af op bed. We hebben zelfs geen kracht meer om te eten. Dus nu lekker slapen en morgen begint de vakantie echt!!! Morgen naar sedona waar we drie dagen blijven. Is maar twee uurtjes rijden. Dus eerst even langs de wallmart en de outlet mall. Zal morgen de buit op de blog zetten!
Groetjes van ons! X

• 01 Juni 2017 - 08:22

Henk Van Den Bos:

Zo jullie zijn er. Het grote genieten kan beginnen.

• 01 Juni 2017 - 08:45

Pa En Ma:

Al met al een Lange reis maar ,jullie zijn er doe rustig aan ,en geniet van jullie belevenissen
    Xxxx

• 03 Juni 2017 - 10:50

Siepie Roersma:

Tjonge, al heel wat meegemaakt, maar nu lekker genieten daar!