Dag 3 sedona - Reisverslag uit Superior, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 3 sedona - Reisverslag uit Superior, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 3 sedona

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

03 Juni 2017 | Verenigde Staten, Superior

Vandaag nog een dagje in Sedona, wat fijn was om even wat bij te trekken van afgelopen dagen. Heerlijk geslapen, wel weer om 0600 awake maar goed, dan heb je ook wat aan je dag. Vanmorgen ontbeten in het hotel en toen. Met de auto naar up town Sedona. Even in het stadje geslenterd en toen op de trolleybus voor een rondtour langs de mooie rode rotsformaties. Leuke gids die leuke verhalen vertelde zoals het verhaal van de coffee pot restaurant met ze 100 omeletten. Tot op een dag een jonge man binnen kwam die een omelet bestelde met pindakaas jam en banaan. Deze jongeman was Elvis Presley sinds deze vreemde bestelling staan er 101 omeletten op de menukaart en tot op dag van vandaag kan je deze omelet bestellen. Na de rondtrip zijn we natuurlijk gelijk in de coffee pot wezen eten. Wat een heerlijk eten en een leuke sfeer. Het was inmiddels ook erg warm geworden dus na het eten lekker even terug naar het hotel om even lekker te relaxen. S avonds wezen eten in de barking forg waar ze gefrituurde cactus op het menu hebben staan. Schijnt een specialiteit te zijn. Nou dat moesten we even proeven. Okeee tis weer eens wat anders en we kunnen tenminste zeggen dat we cactus hebben gegeten. Verder was het eten erg lekker. Morgen naar de grand canyon. Byee byeee

• 03 Juni 2017 - 08:37

Pa En Ma:

Cactus eten wie had dat gedacht.
    Leuk verslag xxxxx

• 03 Juni 2017 - 10:57

Siepie Roersma:

En smaakte de cactus nu echt lekker of was het één keer en nooit weer?