Dag 4 grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 4 grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 4 grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

04 Juni 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen weer veelste vroeg op om kwart over 5 klaar wakker. We beginnen er bijna als pandabeertjes uit te zien. Maar na het ontbijt toch weer on thr road again! Klaas reed en gelukkig maar want we reden zo een bergpas in met haarspeld bochten, steile beklimmingen en afdalingen. Daar ben ik niet zon ster in en helemaal niet als ik te weinig heb geslapen. Na 2,5 uur waren bij het grote gat. Na even rond gelopen te hebben zijn we wat gaan eten en toen lekker naar het hotel. Savonds weer terug om de zonsondergang te bekijken. Overdag is het al mooi maar dan met al die kleuren die constant veranderen. En de lucht zo prachtig rood oranje. Het was echt heel bijzonder om gezien te hebben. Het is eigenlijk niet op een foto vast te leggen. Maar morgen gaan we toch een paar fotos plaatsen zodat jullie een beetje een indruk krijgen ( nu lukt het niet want het internet is very slow)Nu gaan de oogjes echt dicht en morgen naar page waar we 1 nachtje blijven.

• 04 Juni 2017 - 06:58

Henk Van Den Bos:

Het zijn hele mooie foto's.
    Ben nu alweer benieuwd naar morgen.
    En vanavond zo laat mogelijk naar bed :)
    Xxx

• 04 Juni 2017 - 10:49

Siepie Roersma:

The Grand Canyon blijft mooi en dat klopt dat je het in het echt moet zien

• 04 Juni 2017 - 14:21

Pa En Ma:

Dat is erg mooi de zonsondergang super mooie foto s
    Echt genieten xxxx