Dag 7 Bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 7 Bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 7 Bryce canyon

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

07 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanacht heerlijk geslapen. Daarna lekker een ontbijt buffet genomen en met een volle buik naar de bryce voor een wandeling. We hebben de Queen trail en de navajo trail gelopen dat is zo'n 5 kilometer. Eerst gingen we steil.naar beneden de canyon in daarna kwamen bij de eeuwen oude sparren bomen en toen tussen de hoodoo's weer steil omhoog. Het was werkelijk een prachtige wandeling. Daarna zijn we lekker terug naar het hotel gegaan. Even lekker relaxen. Daarna een hapje eten en toen savonds weer terug naar de canyon voor de zonsondergang. Als je de zonsondergang bij de grand canyon heb gezien valt deze ietsjes tegen. Maar desalniettemin was het wederom weer een prachtige dag. Morgen gaan we naar zion. Is maar een kort.ritje van ander half uur en daar blijven we 3 dagen. Gaan we paardje rijden en wandelen. Nu lekker een borreltje en daarna lekker slapen.

• 07 Juni 2017 - 07:39

Pa En Ma:

Dus weer een prachtige dag,
    Wat zijn hoodoo s maar dat hoor ik nog wel xxxxx

• 07 Juni 2017 - 18:50

Siepie Roersma:

Wauw, wat hebben jullie een prachtige vakantie, voor mij allemaal mooie herinneringen, haha!
    Zion is ook erg mooi. Have fun and enjoy! ;-)