Dag 14 mammoth lakes - Reisverslag uit Friendship Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 14 mammoth lakes - Reisverslag uit Friendship Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 14 mammoth lakes

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

14 Juni 2017 | Verenigde Staten, Friendship Village

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit death valley naar mammoth lakes. Even nog getankt en op weg. Wat een vreemd landschap dat death valley. Maar wel heel mooi en apart. Na dik een uur rijden begon het landschap steeds meer te lijken op de Oostenrijkse Alpen. Met sneeuw op de bergtoppen. Na anderhalf uur rijden zijn we gestopt in het plaatsje lone pine om te ontbijten. Dat werd een flink ontbijt! Maar wel heel lekker. Daarna weer verder. Nog een uurtje rijden en toen waren we in mammoth lakes. Het is hier net oostenrijk net zo koud ook. Het zonnetje scheen wel maar het scheelde al gauw 20 graden als met waar we de afgelopen 2 weken geweest zijn. Even in het dorpje rond gelopen. En toen even de beste zangers van Nederland gekeken de WiFi is best wel.goed hier! Daarna even in de sauna geweest en toen lekker uiteten geweest. Nu liggen we tv te kijken op bed met een trui en joggingbroek aan en geloof het of niet maar de kachel staat ook aan! Het is echt koud! Heel apart hier geen airco op de kamer maar een kachel! Morgen gaan we naar de bergmeren en watervallen lopen. Voor de rest gaan we het heerlijk rustig aan doen!

• 14 Juni 2017 - 08:19

Pa En Ma:

apart groot land america.
    Super mooi landschap,warm koud .
    Laatste week, geniet er vanxxxxxxxx

• 14 Juni 2017 - 09:51

Henk Van Den Bos:

Dat maakt wat mij betreft het land zo divers en mooi

Ik ben benieuwd naar de uitgebreide verhalen en foto's.
    Al vreemde dieren gezien ?

• 14 Juni 2017 - 21:41

Siepie Roersma:

Ja, herkenbaar die verschillende temperaturen. Overdag bloedgeslagen heet en 's nachts vorst.

• 15 Juni 2017 - 05:26

Monique:

Ja henk we hebben de polivinario en de.roepiroepi gezien!!! Nee niets vreemds eekhoorntjes hertjes mooie vogeltjes hier zijn beren maar die hebben we nog niet gespot. Hoeft van mij ook niet hoor!