Dag 15 mammoth lakes - Reisverslag uit Friendship Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 15 mammoth lakes - Reisverslag uit Friendship Village, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 15 mammoth lakes

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

15 Juni 2017 | Verenigde Staten, Friendship Village

Vanmorgen laat op om 9 uur!! Ontbeten in het hotel in toen naar het visitor centre. Er zijn hier namelijk veel wandelpaden en zo nog gesloten omdat er nog sneeuw ligt. We kregen wat kaarten mee en we konden wandelen. We hebben een paar prachtige meren en watervallen gezien. Maar op de meeste paden lag nog steeds sneeuw en het was koud. Ik had onderweg een outlet mall gezien en omdat we nog niet genoeg kleding hadden leek het me beter om daar even de kijken. Na de outlet even wat bij een bakkerij gegeten waar we een leuk gesprek hadden met een Amerikaans stel van dik in de 80 die rondreden in een trailer. Ze zeiden ons om de loop om de meren de te gaan doen. Scheen erg mooi te zijn volgens hun. Het was ook mooi maar het klinkt gek maar op den duur ben je gewoon verzadigd van al het moois. Dus na een tijd hadden we het wel gezien. Lekker terug naar hotel en een wasje gedaan. We zouden hier eigenlijk nog een dag blijven. Maar de tioga pass is nog steeds dicht en dus moeten we over de Carson pass en doen we er 6 en half uur over om in sonora te komen ipv van 3 uur. Dus hebben we besloten om een dagje eerder hier weg te gaan en op de helft bij lake tahoe een hotel.te boeken. Dus hoeven we morgen maar 3 uur en overmorgen 3.5 uur. Dat is even beter want hoe we het doen, doen we het maar we doen er altijd.langer over dan de aangegeven tijd. We stoppen regelmatig en we zien van alles onderweg dus leek die 6 uur mij geen goed idee. Dit hotel is toch al 3 maanden geleden betaald en lake tahoe was een last minute aanbieding voor 50 euro!! Dus voor die 50 euro hoeven we overmorgen tenminste niet te stressen. Hotel is al geboekt bevestiging is binnen dus morgen lake tahoe voor een.nachtje.

• 15 Juni 2017 - 08:14

Pa En Ma:

Doen jullie goed ladys rustig aan des temeer tijd om van al dat moois te genieten.
    Xxxxxxxx