Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

Dag 16 en 17

Door: Lake Tahoe en Sonora

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Frederick

Een dagje eerder vertrokken uit Mammoth lakes om zo de lange omweg naar Sonora wat in te korten, beide passen zijn nog dicht ivm de sneeuw en dan zou betekenen dat we een reis zouden moeten maken van zo,n 6 uur, dat is wat te lang voor 1 dag, dus maar even door de midden snijden. Mo hotel geboekt in Lake Tahoe wat ongeveer op de helft ligt. Wat een leuke plek, we moesten eerst wel weer een berg op rijden...maar ja dat weet je nooit van te voren. Gezellig onderkomen en savonds nog ff borreltje en wat eten bij haardvuur bij de plaatselijke kroeg.
Smorgens even een klein ontbijtje( just a little something to start your day) en toen de Carsonpas opzoeken, ruim twee uur bochten rijden. Onderweg nog even bij Danny wat gegeten en rond 13.00 op plaats van bestemming, lekker hotelletje, heerlijk paar uurtjes bij het zwembad gelegen. Savonds nog even naar de Tacobell en mn vrouw zag weer een Dollar Tree en een Tjmax, oh oh , die koffers gaan niet meer dicht.
Morgen gaan we naar San Francisco , de auto inleveren en dan nog twee nachtjes verblijven. Wat gaat het snel en wat hebben we veel gezien en meegemaakt, nu zo weer slapen.,,

• 17 Juni 2017 - 08:19

Henk Van Den Bos:

Bizar hè die temperatuurs verschillen. Geniet er nog even van. Wij zijn weer terug van Oerol. Binnenkort lekker bijkletsen. WEltrusten xxxx

• 17 Juni 2017 - 08:30

Pa En Ma:

Jullie hebben zeker veel gezien deze reis
    Nu nog naar Alcatraz Lijkt me ook heel apart,
    Koffer vol extra spullen en een geest vol herinneringen.
    Slaap lekker xxxx

• 17 Juni 2017 - 11:00

Tim En Yvette :

Haha hier zijn we nog steeds stinkend jaloers...nee hoor maar het inspireert ons wel weer enorm om plannen die kant op te maken.
    Fijn te lezen dat jullie zo genieten en helaas.... gezelligheid kent geen tijd... Ik zeg plak er een week aan vast... Als je zo enorm geniet gaat iedereen dat begrijpen.