San Fransico dag 18 - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu San Fransico dag 18 - Reisverslag uit Frederick, Verenigde Staten van Klazien en Monique Bos - WaarBenJij.nu

San Fransico dag 18

Blijf op de hoogte en volg Klazien en Monique

18 Juni 2017 | Verenigde Staten, Frederick

Vanmorgen om 9 uur op. Lekker ontbeten in het hotel en toen op weg naar San Francisco. Volgens de Tom Tom zou het 2,5 uur rijden zijn. Maar jeetje wat een drukte op de weg, we reden van de ene file naar de andere file en dat 6 rijbanen dik! Na anderhalf uur er maar even af voor een bakkie koffie. We reden om 10.30 uur bij het hotel in Sonara weg en het was inmiddels bijna 2.00 uur en we waren er nog niet! Het werd nog even spannend want de navigatie zei dat we er om 3 uur zouden zijn en we moesten om half 4 de auto inleveren bij het verhuurbedrijf. Om 15.15 uur waren wij eindelijk bij het hotel. Zonder kleerscheuren! Ik ben trots op ons!!! wat een rit was dat zeg. Gauw inchecken en naar het verhuurbedrijf. Volgens de navigatie was dat maar 1,5 km van het hotel verwijderd. Dat was ook zo want we hebben het terug gelopen maar met de auto duurde het toch even wat langer omdat er hier veel eenrichtingsverkeer is. Maar goed om 15.45 uur waren we bij Hertz. Bijna ging het in de garage nog even fout. Er kwam een auto achteruit rijden die had besloten dat hij toch ergens anders moest zijn. Ik dacht die ziet me wel, toen hij wel erg dicht bij kwam toch maar even getoeterd. Ook weer opgelost. Auto inleveren ging vlot even wat gegeten en terug gelopen naar het hotel. Nu zijn we helemaal gevloerd. Denk niet dat we vanavond nog ergens naar toe gaan. Morgen met de taxi naar pier 33 voor de Alcatraz toer. We zijn benieuwd!!

• 18 Juni 2017 - 08:27

Pa En Ma:

Nou stoere ladys lekker crossen door Amerika,mooie en leuke dingen gezien,
    Maar helaas bijna de vakantie om.
    Nog effe naar Alcatraz en dan terug naar Holland ,veel plezier de laatste dagen.xxxxx

• 18 Juni 2017 - 11:29

Siepie:

Knap om zo door San Francisco te rijden! Nu nog maar lekker genieten in deze waanzinnige stad!